Договір публічна оферта

Фізична особа-підприємець Боднар Христина Володимирівна ЄДРПОУ 3747211520, в особі керівника Боднар Христини Володимирівни, що діє на підставі Виписки з ЄДР, який(яка) є Компанією, що проводить послуги з дозвілля, і власником інтернет-магазину, розташованому на доменному імені https://podorozhnyk-travel.com.ua, на підставі агентських договорів, керуючись ст. ст. 901-907 ЦК України, ст. ст. 295-305 ГК України, Законом України "Про електронну комерцію", іншими нормативними актами, що регулюють відносини у сфері діяльності розваг та відпочинку, іменований надалі «Виконавець» або «Компанія», публікує договір публічної оферти про дистанційне обслуговування для Клієнт (далі - Договір).
Вчинення будь-якою особою (надалі іменованою - Клієнт) дії щодо замовлення послуг за допомогою інтернет-ресурсу https://podorozhnyk-travel.com.ua, свідчить про прийняття зазначеною особою всіх умов цієї оферти. Повним і беззастережним прийняттям (акцептом) цієї оферти є здійснення Клієнтом платежу в рахунок оплати замовленої послуги.

1. Визначення термінів Терміни, що використовуються в цьому Договорі, означають:

1.1. Веб-сайт (надалі Сайт) - відкритий для вільного візуального ознайомлення, публічно доступний ресурс, що належить Виконавцю та розміщений у мережі Інтернет за адресою https://podorozhnyk-travel.com.ua, за допомогою якого забезпечується вибір і бронювання продукту.

1.2. Договір оферти - це договір на обслуговування між Компанією і Клієнтом, який укладається шляхом акцепту оферти.

1.3. Акцепт (укладення/підписання) оферти - повне і беззастережне прийняття умов оферти шляхом вчинення дій Клієнтом, що виражають намір скористатися веб-сайтом Компанії для оформлення її послуг.

1.4. Компанія (далі - Виконавець) - юридичні особи, утворена відповідно до законодавства України, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, яка провадить посередницьку діяльність з реалізації продукту та послуг інших суб'єктів діяльності, а також посередницьку діяльність з реалізації характерних та супутніх послуг.

1.5. Клієнт - особа, яка здійснює подорож Україною з не забороненою законом країни перебування метою на строк від 24 годин до одного року без здійснення будь-якої оплачуваної діяльності та із зобов'язанням залишити країну або місце перебування у зазначений строк.

1.6. Компанія, Клієнт - надалі разом називаються Сторони.

1.7. Продукт (Послуга) - попередньо розроблений Компанією комплекс послуг, що об'єднує щонайменше дві такі послуги, які реалізуються або пропонуються для реалізації за визначеною ціною, до складу якого можуть входити послуги перевезення, послуги розміщення та інші послуги, що не пов'язані з перевезенням і розміщенням (послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо).

1.8. Документи на послуги - інформаційний ваучер, проїзні документи, рекомендації Клієнтам щодо поведінки місці перебування, страховий поліс (медичне та нещасні випадки), умови страхування та правила поведінки Клієнта при виникненні страхових випадків.

1.9. Заявка на бронювання - документ, що підтверджує замовлення Компанією Продукту (Послуги), що надсилається Компанією за допомогою системи бронювання.

1.10. Підтвердження бронювання – документ або повідомлення, що підтверджує бронювання Продукту (Послуги) із зазначенням його вартості, строків оплати та штрафних санкцій за відмову від використання Продукту (Послуги), що надсилається Компанією з використанням системи бронювання.

1.11. Ануляція Продукту (Послуги) - відповідно до умов цього Договору, це відмова від Продукту (Послуги) Клієнта від заброньованого Продукту (Послуги), а також право Компанії відмовити Клієнту в наданні заброньованого та підтвердженого Продукту (Послуг). Ануляція проводиться шляхом надсилання Компанією Клієнту письмового повідомлення.

1.12. Відмова від продукту ( послуги) - це відмова Клієнта від заброньованого продукту ( послуги), а також право Компанії відмовити Клієнту в наданні заброньованого Продукту (Послуг) шляхом надсилання підтвердження - ануляції за допомогою системи бронювання.

1.13. Спеціальні послуги - це послуги, які визначені Компанією як дозвілля зі спеціальними умовами бронювання та оплати продукту, про що Компанія інформує Клієнта в підтвердженні на Продукт (Послугу) через Сайт.

1.14. Грошові кошти - кошти, отримані Компанією від Клієнта за реалізацію послуги.

1.15. Підрядні постачальники послуг - компанії, які надають конкретні послуги, що становлять Продукт (Послуги), а саме: послуги з тимчасового розміщення (проживання), перевезення, страхування, екскурсійне та розважальне обслуговування.

1.16. Комерційний курс - встановлюваний курс гривні до долара США або ЄВРО Компанією та оприлюднюється на офіційному сайті Компанії, і застосовується Компанією під час визначено вартість продукту ( послуги).

1.17. Індивідуальна заявка на бронювання - це Продукт (Послуга) індивідуальним запитом відрізняється від опублікованої пакетної ціни, розміщеної на офіційному сайті Компанії та підтвердження бронювання якої потребує додаткового звернення до Постачальників послуг.

1.18. Період Високого сезону - це період підвищеного попиту на Продукт (Послугу), національні свята, проведення різного роду заходів, як-от конференції, концерти, спортивні змагання тощо, які визначаються постачальниками Продуктів (Послуг), і публікуються на офіційному сайті Компанії.

1.19. Лист бронювання Продукту (Послуг) – внутрішній документ Компанії, що підтверджує замовлення Клієнта щодо бажаного відпочинку.

1.20. Рейс – заходи з перевезень, що можуть бути включені до Продуктів (Послуг) що надає Компанія або оформлюються окремо Клієнтом.

2. Предмет Договору:

2.1. Відповідно до цього договору Компанія зобов'язується відповідно до замовлення Клієнта (Замовника) на основі продукту Компанії, надати комплекс Послуг (Продукт), надати інформаційно-консультаційні послуги, а Клієнт зобов'язується на умовах цього Договору прийняти та оплатити їх.

2.2. Бронювання Послуг (Продукту) здійснюється Компанією у системі замовлення Клієнта, із зазначенням усіх необхідних параметрів.

3. Права та обов'язки Сторін:

3.1. Компанія має право на:

3.1.1. Отримання від Клієнта необхідних документів та інших персональних даних використовуються Компанією з метою бронювання продукту, проведення належної перевірки, а також підготовки до його реалізації, оформлення проїзних та інших документів, необхідних для надання послуг.

3.1.2. Відшкодування Клієнтом шкоди, заподіяної Компанії неправомірними діями.

3.1.3. При бронюванні Продукту (Послуг), що мають спеціальні умови бронювання, Компанія має право вимагати від Клієнта підписку на замовлений Продукту (Послуг) у вигляді авансового платежу до або після отримання Компанією підтвердження бронювання, що оплачується протягом 1-го банківського дня після бронювання. У разі ануляції заявки на бронювання (відмова від послуг), кошти сплачені за таким рахунком не повертаються.

3.1.4. У разі порушення Клієнтом строків оплати вартості продукту Компанія має право розірвати цей Договір у будь-який час після спливу строку оплати (передплати) Продукту (Послуг) разом зі стягненням з Клієнта грошових коштів у розмірах, визначених Компанією.

3.2. Компанія зобов'язана:

3.2.1. Здійснити бронювання Продукту (Послуг) та надати Продукт (Послугу), замовлені Клієнтом, у повному обсязі, у кількості, якості та у визначені Договором строки за умови повної оплати вартості Продукту (Послуг) Клієнтом у строки, встановлені цим Договором.

3.2.2. До укладення цього Договору зобов'язаний інформувати Клієнтів про їхні права та обов'язки, надавати повну й достовірну інформацію про організацію Продукту (Послуг), умови страхування, правила, про порядок та умови перебування, а також надавати Клієнту всю необхідну інформацію за наявності, а саме:

- медичні застереження щодо здійснення Клієнтом подорожі, зокрема протипоказання за певними захворюваннями, віком або фізичними вадами Клієнтів, а також умови безпеки Клієнтів у місці тимчасового перебування;

- розмір фінансового забезпечення Компанії на випадок його неплатоспроможності (банкрутства) та про кредитну установу, що надала таке забезпечення;

- розклад, місце і час збору групи;

- характеристику транспортних засобів, що здійснюють перевезення, зокрема їхній вид і категорію, стикування (сполучення) рейсів, а також іншу обов'язкову інформацію, передбачену кодексами та правилами перевезень (якщо перевезення входить до складу обслуговування);

- відомості про мінімальну кількість Клієнтів у групі, строки інформування Клієнта про те, що поїздка не відбудеться через недобір групи;

- характеристики готелів, інших місць розміщення Клієнтів, зокрема їх місце розташування, класифікація за законодавством України, відомості про підтвердження відповідності послуг готелю встановленим вимогам, відомості про правила тимчасового проживання, строки та порядок оплати готельного обслуговування;

- види та способи забезпечення харчування під час поїздки;

- відомості про страхову компанію, що здійснює страхування ризиків, пов'язаних із наданням обслуговування, порядок забезпечення Компанією обов'язкового та/або добровільного страхування Клієнтів, розмір, порядок та умови виплати страхового відшкодування, правила звернення до представників страхової компанії в Україні, а також можливість та умови добровільного страхування витрат, пов'язаних із розірванням договору на обслуговування з ініціативи Клієнта, страхування майна;

- про звичаї місцевого населення, пам'ятки природи, історії, культури та інші об'єкти показу, що перебувають під особливою охороною, стан навколишнього природного середовища, санітарну та епідеміологічну обстановку;

- про види і тематику екскурсійного обслуговування, порядок зустрічей і проводів, супровід Клієнтів, про дату і час початку та закінчення обслуговування, його тривалість;

- про ціну, правила бронювання та анулювання, порядок здійснення оплати Продукту (Послуг);

- умови та наслідки скасування споживання Продукту (Послуг) Клієнтом;

- місце знаходження особи або організації, уповноваженої на прийняття претензій Клієнтів, порядок подання скарг Компанії та умови їх розгляду;

- іншу обов'язкову інформацію, передбачену Законом України "Про захист прав споживачів";

3.2.3. ознайомити Клієнтів з умовами договору страхування та пов'язаною інформацією, розміщеною на сайті Компанії та/або на сайті Страхової компанії.

3.2.4. При оплаті повної вартості продукту Клієнтом, Компанія зобов'язаний забезпечити Клієнта необхідними документами на Продукт (Послугу), що засвідчують право Клієнта на отримання послуг, а саме: проїзні документи (квитки), ваучер, страхові поліси та інші документи, необхідні для надання Клієнтам продукту. Передача Клієнту документів може здійснюватися поштою представником Компанії, в особистому кабінеті, Компанією в офісі або електронною поштою за домовленістю Сторін.

3.2.5. Інформувати Клієнта про зміни умов, його тривалості та програми шляхом повідомлення телефоном, електронною поштою, в особистому кабінеті, негайно після того, як це стало відомо.

3.2.6. Компанія має право у виняткових випадках неможливості розміщення Клієнта змінювати місця та умови передбачені в листі бронювання без додаткової плати або за її потреби з додатковою платою з боку Клієнта.

3.2.7. У разі неможливості виконання Компанією умов, викладених на Сайті, Клієнту повернути всі сплачені ним грошові кошти за Продукт (Послугу).

3.3. Клієнт має право на:

3.3.1. Отримання необхідної та достовірної інформації, встановленої законодавством, а також інформації про хід виконання Компанією замовлення на Продукту (Послуг).

3.3.2. Належне надання Клієнтам Продукту (Послуг), замовленого та оплаченого відповідно до цього договору.

3.4. Клієнт зобов'язується:

3.4.1. Ознайомитися з умовами цього Договору, дотримуватися та виконувати їх у повному обсязі, прийняти замовлені послуги за умови їх повної оплати.

3.4.2. Надати повну інформацію про бажаний маршрут та повідомити свої вимоги до нього оформлення листа бронювання.

3.4.3. Своєчасно надати Компанії всі необхідні для бронювання Продукту (Послуг) відомості та документи Клієнта та осіб, які будуть з ним подорожувати, необхідні для оформлення Продукту (Послуги) у необхідній кількості примірників. Мати оформлені належним чином документи. Перевірити правильність оформлення документів, виданих Компанією, тому що Клієнт несе повну відповідальність за дійсність наданих документів і відомостей про Клієнта і осіб, які подорожують з ним.

3.4.4. При бронюванні послуг іноземним громадянам передавати копію багаторазової української візи Клієнтів нерезидентів України.

3.4.5. Забезпечити дотримання законодавства держави, в т.ч. митних, імміграційних, санітарних, протипожежних та інших правил, норм поведінки, громадського порядку, вимог культури і релігії, правил користування Продуктом (Послугами), правил перебування в готелях та інших об'єктах розміщення, а також відшкодовувати Компанії шкоду, заподіяну неправомірними діями Клієнтів, включно з випадками незаконної діяльності, порушення правового режиму, порушення закону що несе репутаційні та фінансові втрати для Компанії і т. д.

3.4.6. Компенсувати в документально підтвердженому розмірі шкоду, заподіяну Компанії неправомірними діями Клієнтів внаслідок невиконання або неналежного виконання умов цього Договору, в т.ч., але не обмежуючись зняттям Клієнтів із рейсу(автомобільного або будь-якого іншого), накладенням штрафу, у зв'язку з неналежним оформленням документів; внаслідок порушення правил поведінки, громадського порядку, законів, що діють на території країни; Про зазначений збиток Компанія повідомляє Клієнта за допомогою листування або повідомлення в особистому кабінеті.

3.4.7. Оплатити фактично понесені Компанією витрати у разі відмови від цього Договору до та після початку поїздки згідно з умовами бронювання, зазначеними в умовах Продукту (Послуги).

3.4.8. Дотримуватися часу, зазначеного в документах на Продукт (Послугу), і правил особистої безпеки під час подорожі.

3.4.9. Під час споживання Продукту (Послуг) слідувати вказівкам гідів сторони, що приймає, та повідомлень.

3.4.10. Оплатити Компанії вартість замовленого Продукту (Послуг) протягом строку, зазначеного в п.4.5. цього Договору.

3.4.11. У разі укладення цього Договору за один, два або три банківські дні до початку споживання Продукту (Послуг), Клієнт зобов'язаний оплатити Компанії повну вартість Продукту (Послуг) в день укладення цього Договору.

3.4.12. Своєчасно та в повному обсязі здійснити оплату використання додаткових послуг у місцях проживання та інших місцях перебування під час поїздки, покрити з власних коштів витрати або збитки, спричинені внаслідок неправомірних дій Клієнта та/або осіб, які подорожують із ним.

3.4.13. Клієнт зобов'язується письмово повідомляти Компанії про прийняття умов щодо альтернативного виконання останнім послуг шляхом затвердження нового бронювання. При цьому попереднє бронювання, підписане з Клієнтом, втрачає свою юридичну силу. У разі якщо Клієнт не приймає умови щодо альтернативного виконання Компанією прийнятих на себе зобов'язань з надання Продукту (Послуг) або у разі неможливості надання альтернативних Продуктів (Послуг) Компанією, Клієнту повертається вартість оплачених ним Продуктів (Послуг).

3.4.14. За необхідності, підписанням цього Договору Клієнт погоджується бути застрахованим Компанією на період поїздки на умовах страхової компанії - партнера Компанії. Компанія забезпечує Клієнта страхуванням під час здійснення поїздки на основі договору зі страховою компанією відповідно, що передбачає обов'язкове (медичне та від нещасного випадку) згідно з правилами страхових компаній.

3.4.15. У разі придбання Продукту (Послуг) за цим Договором однією особою на користь інших осіб, така особа (Замовник), що укладає цей Договір на користь Покупців, які також мають статус Клієнта, підписанням Договору підтверджує та погоджується, що Замовник уклав Договір від свого імені та імені Одержувачів та гарантує Компанії, що наділений необхідними повноваженнями вчиняти правочини від імені та в інтересах Одержувачів, ознайомлений з умовами Договору та повідомив про його умови. Також для вчинення такого правочину така Особа має надати Нотаріальну довіреність.

3.4.16. У разі настання страхового випадку, Клієнту необхідно звернутися безпосередньо до страхової компанії за телефонами, зазначеними в страховому полісі-договорі, і діяти в порядку, передбаченому умовами страхового поліса.

3.4.17. Підписанням цього Договору Клієнт підтверджує та погоджується отримувати інформацію від Компанії на телефонний номер, електронну пошту тощо, що надані Клієнтом відповідно до даного Договору.

4. Порядок бронювання і порядок розрахунків

4.1. Програма обслуговування, вартість Продукту (Послуг) та інші істотні умови вказані при бронюванні на Сайті або будуть надані співробітниками Компанії.

4.2. У разі зміни вартості послуг, пов'язаних з підвищенням цін на перевезення, Продукту (Послуг), зборів за пальне компанією-перевізником, зборів та інших послуг до 20% від вартості, обумовленої цим Договором, Компанія має право виставити рахунок на доплату, що підлягає оплаті протягом 2-х банківських днів. У разі несплати відповідного рахунку у зазначений термін, цей Договір розривається, а внесена раніше оплата повертається Клієнту після утримання Компанією вартості послуг зі створення продуктів, а також утримання Клієнту вартості послуг зі створення продуктів, що підлягає оплаті.

4.3. При підписанні цього Договору та заповненні всієї необхідної інформації, Клієнт здійснює авансовий платіж у розмірі, зазначеному в рахунку. Після отримання підтвердження на Продукт (Послугу) Компанія зв'язується з Клієнтом за підтвердженням замовленого Продукту (Послуг).

4.4. При бронюванні Продукту (Послуг) оплата має бути здійснена відповідно до умов, розміщених на офіційному сайті Компанії або відповідно до умов, зазначених у підтвердженні бронювання.

4.5. Усі види платежів за цим Договором здійснюються в національній валюті України - гривні.

4.6. Сторони погодили, що на дату повної оплати загальна вартість Продукту (Послуг) може бути змінена залежно від зміни курсу гривні по відношенню до долара США або Євро, оскільки загальна вартість Продукту (Послуг) визначається шляхом множення вартості послуг, встановленої Компанією, на внутрішній фіксований курс Компанії на дату фактичної оплати, у разі збільшення/зменшення курсу гривні по відношенню до долара США чи ЄВРО вартість неоплаченого або неповністю оплаченого Продукту (Послуг), пропорційно збільшується/зменшується, лише у строки передбачені умовами оплати Продукту (Послуг). Курс гривні по відношенню до долара США або ЄВРО визначається датою рахунку, виставленого Компанією. У разі порушення строків сплати, зазначених у рахунку-фактурі, у разі збільшення комерційного курсу Компанії, вартість неоплаченого або неповністю оплаченого продукту ( послуги) пропорційно збільшується.

4.7. У разі невиконання (відсутності) оплати за Продукт (Послугу) згідно з умовами передбачених цим Розділом, або в зазначені строки, Продукт (Послуга) автоматично анулюється, а збиток Компанії покладаються на Клієнта.

4.8. Несвоєчасна та/або неповна оплата Клієнтом вартості Продукту (Послуг) наділяє Компанії правом відмовити в наданні Продукту (Послуг), навіть якщо Продукт (Послуга) уже підтверджена та/або сплачена у вигляді: передоплати та/або оплати.

4.9. Продукт (послуги) мають бути повністю оплачені до моменту подання до дипломатичне представництво (імміграційну службу) держави тимчасового документа Клієнтів для видачі візи.

4.10. Оформлення бронювання Продукту (Послуг) з новими умовами можливе лише за умови повної компенсації витрат Компанії пов'язаних з ануляцією (відмовою) раніше підтвердженого продукту (або його складових), зокрема вартості послуг з розгляду, обробки та підтвердження Компанією цього бронювання, що може становити до 10% вартості Продукту (Послуг), про що Компанія інформує Клієнта.

5. Умови відмови від продукту

5.1. Клієнт має право відмовитися від виконання цього Договору до початку споживання Продукту (Послуг) за умови відшкодування Компанії фактично понесених ним витрат на створення продукту та забезпечення його надання Клієнту. Заява про відмову Клієнта від Продукту (Послуг) у письмовій формі приймається Компанією до виконання з дня отримання такої заяви.

5.2. У разі відмови Клієнта від споживання Продукту (Послуг), виконання цього Договору з будь-яких причин Клієнт зобов'язується відшкодувати Компанії витрати, понесені Компанією у зв'язку з організацією Продукту (Послуг) в таких розмірах:

а) за 35 (тридцять п’ять) календарних днів –28 (двадцять вісім) календарних днів до початку споживання Продукту (Послуг) 30% (тридцять відсотків) від загальної вартості Продукту (Послуг) та/або передплати за Продукт (Послуги);

б) за 27 (двадцять сім) календарних дня – 21 (двадцять один) календарний день до початку споживання Продукту (Послуг) 50 % (п’ятдесят відсотків) від загальної вартості Продукту (Послуг) та/або передплати за Продукт (Послуги);

в) 20 (двадцять) календарних днів і менше діб до початку споживання Продукту (Послуг) 100% (сто відсотків) від загальної вартості Продукту (Послуг) та/або передплати за Продукт (Послуги).

5.3. При відмові Клієнта від Продукту (Послуг), що припадає на період, визначений Компанією як "високий сезон", утримуються витрати, понесені Компанією у розмірі, що не перевищує 100 % вартості замовлених послуг незалежно від дати бронювання;

5.4. При відмові Клієнта від Продукту (Послуг) або від перевезення, питання повернення коштів за перевезення вирішується відповідно до правил і тарифів компанії що надає такі послуги. У разі якщо до складу Продукту (Послуг) входять квитки на регулярні рейси або нетипові перевезення, до Клієнта застосовуються умови продажу та ануляції таких квитків, як це передбачено спеціальними тарифами квитків на регулярні рейси або спеціальними умовами програм перевезення. Тариф квитків на регулярні та інші рейси можуть бути таким, що не повертаються.

5.5. Не з'явлення Клієнтів до місця початку надання Продукту (Послуг) у належний час вважається відмовою від Продукту (Послуг). У разі неявки Клієнтів на рейс з будь-яких причин або в разі інших перешкод здійснити подорож, які не залежать від Компанії, з Клієнта утримуються витрати, понесені Компанією у розмірі, що не перевищує 100% від вартості Продукту (Послуг).

5.6. Компанія за цим договором має право на повне відшкодування Клієнтом витрат за розгляду та опрацювання індивідуальної заявки на бронювання Продукту (Послуг) згідно з п. 5.2. чи 5.3. або 5.4. чи 5.4., 5.5., але не менше 10% від вартості Продукту (Послуг) за таку заявку на бронювання Продукту (Послуг).

5.7. Компанія має право в індивідуальному порядку встановлювати та коригувати розмір витрат з організації Продукту (Послуг), що підлягають сплаті з боку Клієнта, залежно від санкцій, передбачених партнерами Компанії з організації Продукту (Послуг).

5.8. Клієнт поінформований і згоден з тим, що умови оплати та ануляції Продукту (Послуг) можуть відрізнятися від стандартних умов, передбачених цим Договором.

5.9. Компанія має право відмовитися від виконання Договору при відшкодуванні Клієнтові сплачених коштів, окрім випадків, коли це сталося з вини Клієнта. Відмова від виконання Договору з боку Компанії до початку реалізації Продукту (Послуг) не може бути підставою для пред'явлення з боку Клієнта вимоги про відшкодування моральної шкоди.

5.10. У разі невиконання умов цього Договору з боку Компанії Клієнт має право вимагати повернення сплачених коштів за ненадані послуги в документально підтвердженому розмірі відповідно до у законодавство.

5.11. У разі прийняття консульською установою або іншим повноважним органом держави прямування Клієнта рішення про відмову у видачі йому в'їзної візи з будь-яких причин, консульський збір Клієнту не сплачується. повертається, а такий випадок вважається ануляцією заброньованих послуг, внаслідок чого застосовуються умови, передбачені п. 5.2. або 5.3. або 5.4., 5.5., 5.6., 5.7. цього Договору.

5.12. У разі дострокового припинення Клієнтом строку споживання Продукту (Послуг) та/або невикористання замовлених Продукту (Послуг) з будь-яких причин Компанія не несе відповідальності за такі дії Клієнта і не повертає сплачені Клієнтом грошові кошти за Продукт (Послугу). У зв'язку з ануляцією поїздки після її початку кошти утримуються партнерами Компанії з організації Продукту (Послуг).

5.13. У разі розірвання Договору з Клієнтом у зв'язку з виникненням на території країни ситуацій, пов'язаних із загрозою безпеці Клієнтів, як-от: епідемії, терористичні акти, стихійні лиха та інші подібні обставини, які не визнані офіційно форс-мажорними, Клієнт компенсує Компанії шкоду в розмірі вартості послуг з обробки Замовлення, а також витрати з оплати штрафних санкцій компаніям-партнерам, якщо вони були виставлені Компанії.

5.14. У разі відмови Клієнта від Продукту (Послуг), незалежно від дати відмови, вартість за квитки на рейси що продано за тарифами перевізника, що не передбачають можливість повернення сум ("No Refund"), може стягуватися в розмірі до 100% від вартості квитка.

5.15. Зміна імен та/або прізвища Клієнтів, термінів споживання Продукту (Послуг), готелю, типу номера та інших змін у заброньованому Продукті (Послузі) за ініціативою або вини Клієнта вважається відмовою від Продукту (Послуг). У такому разі з Клієнта утримуються витрати, понесені Компанією.

5.16. Інформація про розміри стягнень за відмову від Продукту (Послуг) розміщується на офіційному сайті Компанії. Підписання цього договору підтверджує згоду Клієнта з розмірами стягнень за відмову від заброньованого Продукту (Послуг).

6. Відповідальність Сторін

6.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання та/або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором відповідно до умов Договору та чинного законодавства України.

6.2. Компанія не несе відповідальності за скасування рейсу або зміну часу відправлення/прибуття рейсу, пункту призначення рейсів та пов'язаних з цим змін програми Продукту (Послуг), зміни обсягів і термінів надання Продуктів (Послуг). При цьому на Компанії поширюються всі умови та обмеження відповідальності, встановлені Правилами перевезень пасажирів і багажу, Правилами фактичного перевізника та іншими нормативними актами у сфері перевезень. Час відправлення/прибуття рейсу може змінюватися не більше ніж на 24 години, про що Компанія повідомляє Клієнта.

6.3. Компанія не несе відповідальності і не відшкодовує витрати Клієнта на оплачені послуги, якими Клієнт не скористався в період обслуговування з причин, не залежних від Компанії. Клієнту не відшкодовуються витрати, що виходять за межі Продукту (Послуг), обумовлених цим Договором. Компанія не несе відповідальності у разі ненадання Клієнту Продукту (Послуг), якщо це зумовлено порушенням останніх умов цього Договору та/або іншими неправомірними діями.

6.4. У разі порушення Клієнтами чинних правил проїзду, заподіяння шкоди майну транспортної компанії або порушення правил проживання в готелі чи недотримання законодавства України, штрафи стягуються з винної особи в розмірах, передбачених відповідними правилами і нормами. Компанія у цьому випадку не несе відповідальності.

6.5. Компанія не несе відповідальності за збереження багажу Клієнта, у тому числі, за збереження особистих речей і документів, іншого майна Клієнта протягом усього періоду споживання Продукту (Послуг).

6.6. Компанія не несе відповідальності за несвоєчасне прибуття Клієнта в місця виїзду, реєстрації Клієнтів тощо.

6.7. Компанія не несе відповідальності за невідповідність послуг невиправданим очікуванням, суб'єктивній оцінці та завищеним очікуванням Клієнта. Компанія не приймає претензії, що ґрунтуються на зазначених критеріях.

6.8. Не вважається неналежним виконанням цього Договору суб'єктивне сприйняття та оцінка Клієнтом якості Продукту (Послуг) приймаючої сторони. Компанія не несе відповідальності за обставини, на які він не може чинити прямий вплив, такі як, наприклад, неввічливе ставлення персоналу сторони, що приймає, технічні проблеми в зовнішніх або внутрішніх мережах, поломки в електроприладах номера, погодні умови, ухвалення рішень адміністрацією сторони, що приймає, органами місцевого самоврядування, органами влади щодо здійснення капітальних реконструкцій на території засобу розміщення або на сусідніх територіях та інші обставини. Послуги надаються відповідно до вимог, стандартів і законодавства приймаючої Сторони.

6.9. Компанія не несе відповідальності за витрати Клієнта, пов'язані з настанням страхового випадку. У разі настання страхового випадку, претензії щодо витрат Клієнт пред'являє до страхової компанії, зазначеної в страховому полісі. Клієнт має право на власний розсуд застрахувати додаткові ризики, що можуть призвести до зриву, дострокового повернення з поїздки тощо, і вимагати відповідних компенсацій від страхових компаній. Якщо Клієнт недбало поставиться до можливості страхування ризиків і компенсації в разі настання страхового випадку, Компанія не несе жодної відповідальності за такі рішення або бездіяльність Клієнта. Компанія не несе відповідальності за якість медичних послуг, наслідки лікування. Компанія не несе відповідальності за дії та рішення лікарів (персоналу) медичних закладів по відношенню до Клієнта.

6.10. У разі одночасного настання таких обставин, як: відсутність ануляції Клієнта; відсутність оплати Клієнта за Продукт (Послугу); неявка Клієнта на рейс - на Клієнта накладається штраф у розмірі 100% (сто відсотків) від загальної вартості Продукту (Послуги), а у випадку несплати Продукту (Послуг) штраф становить вартість, підтвердженого Компанією Заброньованого Продукту (Послуг), що не було використано з вини Клієнта.

6.11. У разі недотримання Клієнтом програми Продукту (Послуг), Компанія відповідальності за виконання умов цього Договору не несе.

6.12. Клієнт несе одноосібну відповідальність за достовірність наданих про себе та осіб, які подорожують з ним, відомостей, за дійсність і чинність наданих ним документів.

6.13. Матеріальну шкоду та моральну шкоду Клієнтів, що сталася внаслідок укладення ними/на їхню користь цього Договору, покладаються на Клієнта (Замовника).

6.14. Компанія відшкодовує в установленому порядку доведені збитки, заподіяні Клієнту, іншим особам і навколишньому природному середовищу, що виникли внаслідок неналежного обов'язку за цим Договором.

7. Форс-мажор

7.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання своїх зобов’язань за Договором, якщо таке невиконання викликано настанням форс-мажорних обставин, а саме: повені, землетрусу або іншого природного лиха надзвичайного характеру; ембарго; активні бойові дії; промислових або транспортних катастроф.

7.2. Сторона, що не має можливості виконати свої зобов’язання за Договором внаслідок дії форс-мажорної обставини, повинна повідомити про це іншу Сторону протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту виникнення такої обставини. Після закінчення дії форс-мажорної обставини Сторона, яка знаходилась під впливом такої обставини, повинна повідомити про це іншу Сторону протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту припинення дії такої обставини.

7.3. Виникнення форс-мажорної обставини продовжує терміни виконання зобов’язань за цим Договором на строк, рівний строку дії такої обставини та строк, який необхідний для подолання наслідків її дії.

7.4. Виникнення, дія та/або припинення дії форс-мажорної обставини підтверджується документом, який видається Торгово-промисловою палатою або іншим офіційним уповноваженим органом (особою) країни (місцевості), де виникла, діяла та/або припинила свою дію форс-мажорна обставина.

8. Порядок вирішення спорів

8.1. Усі суперечки, що можуть виникнути під час виконання цього Договору, Сторони зобов'язуються вирішувати шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди - згідно з чинним законодавством України.

8.2. У разі виникнення претензій щодо якості обслуговування, фактів ненадання або неналежного надання послуги Клієнт зобов'язується негайно звернутися до представника Компанії, що приймає, для їх оперативного усунення. Якщо претензію не вирішено, Клієнт готує письмову претензію з документально підтвердженими фактами порушення умов Договору, її мають завірити підписами представник Компанії, що приймає. Клієнт передає письмову претензію Компанії протягом чотирнадцяти днів після закінчення Продукту (Послуги) з детальною інформацією щодо умов придбання Продукту (Послуг), надання послуг, доданих документів та контактними даними Клієнта. Протягом 30 днів Компанія дає мотивовану відповідь на претензію Клієнта.

8.3. Рекламації з приводу якості обслуговування мають бути надіслані Компанії письмово протягом чотирнадцяти днів з моменту закінчення Продукту (Послуг) з детальною інформацією щодо умов придбання Продукту (Послуг), надання послуг, доданих документів та контактним телефоном Клієнта.

8.4. Компанія не приймає претензії та не несе відповідальності за претензіями, пов'язаними з негативними наслідками спожитих послуг, що не є предметом цього Договору або стосуються невідповідності рівня спожитих послуг суб'єктивним очікуванням Клієнтів.

9. Додаткові умови

9.1. Підписанням цього Договору Клієнт дає згоду на обробку його персональних даних та персональних даних та даних інших осіб, що вказуються Клієнтом у листі бронювання Продукту (Послуг) від його імені та за дорученням, Компанією з метою забезпечення надання Продукту (Послуг) в обсязі, необхідному для досягнення зазначеної мети, а також підтверджує свою поінформованість у правах, визначених у ст. 8 Закону України "Про захист персональних даних". Право на визначення обсягу обробки персональних даних Клієнт надає Компанії. Включення персональних даних Клієнта до бази персональних даних Компанії здійснюється в момент укладення цього Договору. Підписанням цього Договору Клієнт свідчить про свою обізнаність про таке включення, про свої права, визначені в законі України "Про захист персональних даних", про мету збору даних та осіб, яким передаються його персональні дані.

9.2. Клієнт підтверджує та гарантує, що він має всі необхідні правові підстави для передання вищезазначених персональних даних Компанії для їх подальшого опрацювання з метою організації та надання Клієнту будь-яких послуг, без обмеження строком та у спосіб, у т.ч. для їхнього використання та поширення, перекручування, передачі чи надання доступу до них третім особам у випадках, передбачених чинним законодавством України, а також для передання Компанією і Компанією персональних даних для опрацювання.

9.3. Сторони погодили, що інформація про Продукт (Послугу), наявність або відсутність перевезень або додаткових послуг, умови бронювання, ануляції та інша, розміщена на офіційному веб-сайті Компанії, має юридичну силу та є невід'ємною частиною цього Договору.

9.4. Надаючи інформацію про категорію готелю, Компанія керується класифікацією готелів, яка наводиться адміністрацією готелю та/або компаніями-партнерами, що забезпечують обслуговування Клієнтів на території країни тимчасового перебування. Класифікація готелів формується кожною компанією-партнером, виходячи зі стандартів її ділової практики, і може не збігатися з категорією (кількістю зірок), визначеною офіційними органами або адміністрацією готелю. У зв'язку зі значними відмінностями практики нормативного регулювання стандартизації та сертифікації готелів різних іноземних країн, офіційні документи, що підтверджують сертифікацію послуг тощо, можуть бути надані Клієнтам тільки за наявності таких документів у компанії-партнера.

9.5. Недійсність однієї або декількох умов цього Договору не тягне за собою недійсність Договору в цілому.

9.6. Цей Договір опублікований на веб-сайті https://podorozhnyk-travel.com.ua і акцептується (підписується/укладається) шляхом оплати Продукту (Послуги) Клієнтом.

9.7. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться за в односторонньому порядку оферентом.

9.8. Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до закінчення терміну споживання Продукту (Послуг). Клієнт (Замовник), від свого імені та від імені подорожуючих, заявляє: інформацію щодо організації Продукту (Послуг), своїх прав, зобов'язань, правил безпеки та умов страхування, порядку відшкодування завданих збитків та оплати фактично понесених витрат, умов відмови від Продукту (Послуг), інформацію щодо санітарно-епідеміологічних умов, поведінку у громадських місцях та іншу інформацію, Клієнт ознайомлений(на). З умовами договору публічної оферти на обслуговування, ознайомлений(на) та згодний(на). А також мені повідомлено, що я можу здійснити страхування витрат, пов'язаних з анулюванням цього Договору.

РЕКВІЗИТИ КОМПАНІЇ:

Назва: ФОП Боднар Христина Володимирівна
Адреса: Львівська область, Львівський район, м. Пустомити, вул. Січових Стрільців, буд.3
Тел.: 380683644723
e-mail: podorozhnyk.travel@gmail.com
ЄДРПОУ: 3747211520
р/р № UA 903052990000026007011028798
Керівник : Боднар Христина Володимирівна